Începând de astăzi, 5 februarie, Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat primeşte cereri pentru comercializarea pe domeniul public a produselor specifice sărbătorilor de primăvară, după cum urmează:
Pentru sărbătoarea de Sfântul Valentin, cererile se primesc în perioada 5 – 10 februarie, iar comercializarea de flori, cadouri, jucării şi alte produse specifice va fi aprobată în perioada 10 – 16 februarie.
Pentru sărbătorile de 1 şi 8 Martie, cererile se pot depune astfel:
– între 17 şi 19 februarie de către comercianţii din judeţul Sibiu
– între 20 şi 21 februarie de către comercianţii din alte judeţe
Avizul se va elibera doar pentru comercializarea de mărţişoare şi flori, în perioada 28 februarie – 8 martie.
Menţionăm că se va elibera un singur aviz pentru fiecare societate comercială, întreprindere familială sau întreprindere individuală, iar ordinea locurilor în teren va fi în funcţie de ordinea numerelor de înregistrare a cererilor. În total vor fi disponibile comercianţilor un număr de 139 de locuri.
Zona stabilită pentru pentru comercializarea produselor este strada Nicolae Bălcescu, pe tronsonul cuprins între Farmacia 24 şi intersecţia cu strada Al. Xenopol.
Pentru o activitate comercială ordonată, comercializarea produselor va fi permisă numai în pavilioane de culoare albă, gri sau crem, de dimensiuni 3x3m, respectiv maxim 9 mp/stand/locaţie.
Documentele necesare pentru eliberarea avizului sunt:
cerere tip persoană fizică/juridică care poate fi procurată de la casieria Serviciului Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat
copie după actul de identitate
copie după autorizaţia de funcţionare şi după certificatul de înregistrare la Registrul Comerţului
Documentaţia se depune la sediul serviciului amintit din Piaţa Mică, nr. 22, în următorul program de lucru: de luni până joi între orele 9,00-15,00, iar vineri în interval orar 9,00 -12,30.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.